Nikkie Plessen haalde even goed uit naar Amerikaanse zanger en superster WILL.I.AM, vanwege zijn nieuwe product, een ‘smart’ mondkapje. De Xupermask beschikt over allerlei technische features en is volgens de zanger erg fashionable. Nikkie denkt daar echte heel anders over en maakt er geen probleem van haar mening te verkondigen. Ze staat tegenwoordig vooral bekend als succesvol onderneemster en is ook te zien in het populaire investeerdersprogramma
Dragons Den, waarin een groep succesvolle mensen uit het zakenleven pitches aanhoren voor een bedrijf of product en dan besluiten om daar in te investeren of niet. Je mag dus aannemen dat
Nikkie Plessen veel kennis heeft als het gaat om nieuwe succesvolle producten. Als
Dragon moet je natuurlijk wel weten wat het uiteindelijk goed gaat doen. En expert Nikkie gelooft totaal niet in het nieuwe technologische mondkapje van WILL.I.AM.
Lees ook: Nikkie Plessen’s korte winterjurkjes Nikkie heeft niks met slim mondkapje
Een van de beste functies van de Xupermask is dat je bril niet beslaat wanneer je het masker draagt. Dat is voor veel mensen een enorme uitkomst. Hoe vaak overkomt het je wel niet dat je niks meer ziet vanwege zo’n kapje. Gelijk opgelost. Daarnaast bevat de Xupermask een aantal mechanische filters, heeft hij headphones, zit het comfortabel, gaat het masker 7 uur mee op een volle accu en ziet het er ook nog eens supervet uit. Je transformeert jezelf binnen een paar seconden in een Star Wars karakter. En voor 250 euro valt de prijs voor zo’n technisch snufje nog mee ook. Toch heeft Nikkie helemaal niks met het slimme monskapje. Niet bepaald modieus
De tijden veranderen en het is tijd dat we ons aanpassen aan het nieuwe normaal, als het aan WILL.I.AM ligt tenminste. Maar Nikkie heeft daar helemaal geen zin in. Ze zou nog geen dag het masker op haar mond zetten. Dit hoeven we niet zo nodig te omarmen van Nikkie. Erg modieus vind ze het masker niet. De snufjes zijn wel grappig als je daarvan houdt, maar de prijs is niet bepaald goedkoop. Daarbij is het niet fijn dat je zo’n groot deel van iemands gezicht niet meer kan zien. Dat voelt niet prettig. Ergens moet je Nikkie gelijk geven. Met zo’n masker op je mond lijkt het net alsof je de villain bent in een nieuwe Marvel film.
Waar investeert Nikkie wel in?
Dat het mondkapje niks is voor Nikkie betekend nog niet dat de onderneemster nergens kansen ziet liggen. Onlangs deed ze nog een aanzienlijke investering in een bedrijf uit
Dragons Den . Voor een belang van 20 procent in het bedrijf Viteezy legt Nikkie 300.000 euro neer. Het bedrijf maakt op maat geleverde vitamines om aan de gepersonaliseerde vitamine behoeftes te voldoen van gebruikers. Een soort
Netflix voor vitamines. Daar heeft Nikkie wel oren naar. "Het is een verhaal dat bij mij past.” Nikkie heeft ook al een sportschool waar ze de producten van Viteezy heel goed kan wegzetten. Nikkie denkt vaak helemaal mee met de bedrijven waarin ze investeert. In vergelijking met de meeste investeerders is ze dus meer betrokken en ziet ze er waarschijnlijk ook beter uit in een maatpak.