Hoeveel het zou kosten om reclame te plaatsen bij de nieuwe talkshow van Hélène Hendriks? De Oranjezondag gaat hoe dan ook een hit worden, dus tv-expert Tina Nijkamp tipt alvast sponsoren... Hélène Hendriks begint in maart met haar nieuwe talkshow De Oranjezondag. Tina Nijkamp onthult aan ons niet alleen hoeveel de reclames kosten, maar ook wie de vaste gast zal worden in het programma. Volgens de kijkcijferexpert, Tina Nijkamp, garandeert dit een succes voor het programma. Met de enthousiaste steun van Tina Nijkamp lijkt het erop dat Hélène Hendriks een veelbelovend debuut zal maken met haar eigen talkshow, De Oranjezondag!
Tina over de kosten voor reclame bij Hélènes talkshow De Oranjezondag
Onze kijkcijferexpert Tina Nijkamp geeft duidelijkheid bij haar TV Update over de nieuwe talkshow, de Oranjezondag, van Hélène Hendriks. Ze begint ermee dat de talkshow van Hélène zal beginnen op 10 maart en elke zondagavond voor 11 weken lang zal plaatsvinden.
Daarbij laat ze weten dat je nog advertentiepakketten kunt kopen rondom het programma. Zo'n pakket bestaat uit maar liefst 51 billboards en 33 promo's van 5 seconden. De kosten voor een goed gevuld pakket bedragen slechts 77.500 euro exclusief btw. Tina reageert hierop met: ''Nouja ik vond dat 77.500 voor 11 weken nog niet eens zo heel duur eigenlijk.''
Onze kijkcijferexpert Tina geeft ons meer duidelijkheid. Namelijk dat het programma het erg goed zal doen, vooral omdat Rutger Castricum de vaste gast zal zijn. Tina voegt daaraan toe: ''Dus ik verwacht eigenlijk wel dat het programma goede kijkcijfers gaat halen.'' Volgens Tina Nijkamp is de reclame rondom het programma in ieder geval echt spotgoedkoop! Dit komt mede doordat de Oranjezondag hoogstwaarschijnlijk een grote hit zal worden.