Estavana Polman wordt bevraagd door Wilfred Genee na haar optreden aan tafel bij Vandaag Inside. Ze vertelt: als ik snel geld nodig heb, dan mag dat echt óveral vandaan komen... Estavana Polman is handbalster van beroep. In tegenstelling tot voetbal is het in het handbal niet zo gemakkelijk om makkelijk veel geld te verdienen, zo blijkt. Je moet als atleet niet alleen erg goed zijn in de sport om hogerop te komen, maar daarnaast moet je ook echt je best doen om sponsoren geïnteresseerd te maken. Estavana vertelt na de uitzending van Vandaag Inside dat de Nederlandse handbalvrouwen hard op zoek zijn naar nieuwe sponsoren. Ze denkt aan een bepaalde verkoper van spannende speeltjes, die door de KNVB werd afgewezen. Terwijl de KNVB het merk maar niks vond voor de Oranje Leeuwinnen, ziet de blonde handbalster juist wél kansen. Contract ligt al op tafel bij Estavana Polman
Als het aan haar en haar ploeggenoten ligt kan het contract dus zo opgemaakt worden. Nu nog even de oude sponsor afzeggen, nieuwe shirts bedrukken en handballen maar. Estavana keurt het allemaal wel goed, zo ook die overeenkomst. Ze is wel een uitstekende handbalster, maar het was nog niet bekend dat die ook over de contracten gingen. De zakelijke blondine neemt ook die taak op zich en zorgt ervoor dat zij en haar teamgenoten kunnen eten, én kunnen spelen. Ook ná haar handbalcarrière zit Estavana al onder de pannen. Wilfred Genee stelt voor dat haar toekomst best eens in de tv-wereld zou kunnen liggen. Hier zegt de mediagenieke Estavana óók geen nee tegen! Estavana Polman sluit deal
Geld is geld, en een deal is een deal. Maar zou deze atleet niet verder kijken dan alleen deals en keiharde euro's? Wellicht zoekt ze gewoon wat gemakkelijk en gratis speelgoed om thuis mee te spelen. Niet voor de kids, maar voor de blondine zelf. Een deal met dit merk komt dus eigenlijk precies op het juiste moment voor haar. Net nu het speelgoed thuis op is.
KNVB zegt nee, Estavana denkt ja
In het vrouwenvoetbal vond de KNVB het niet goed passen, dat speelgoed. Althans, niet bij de vrouwelijke voetballers. Maar Estavana zegt dat de handbalvrouwen zelf juist dit soort merken écht niet kunnen weigeren. Veel merken zijn maar saai en passen niet bij de handbal cultuur. Maar een verkoper van gemakkelijk speelgoed past perfect. En een fijne bijkomstigheid is dat er genoeg ideeën in haar hoofd rondspoken. Zo ook over de bedrukking van de t shirts. Je zou kunnen gaan voor een populair artikel, of meerdere plaatjes van meerdere artikelen of juist het logo. Hoe dan ook gaat ze wel opvallen, met speelgoed op haar shirt.