Home Nieuws Slechtste klantenservice ooit bij WIDM

Slechtste klantenservice ooit bij WIDM

Te gast in zo’n schitterend land, en dan toch proberen om de boel te koloniseren. Miljuschka Witzenhausen en collega’s slijten hun misbaksels uit Nederlandse keuken voor woekerprijzen. Geen Chinees die het door heeft. Het pannenkoekje van eigen deeg kwam later pas, toen de kandidaten zelf naar de WIDM-klantenservice belden. Wie krijg je dan aan de lijn?

Ooit een slecht gefabriceerd stukje namaak-elektronica uit China gekocht? Deze aflevering van Wie Is de Mol? is de ultieme ‘payback’ voor al die keren dat je kortsluiting kreeg, of überhaupt je pakje nooit ontving. Toch kan wraak ook te ver gaan. Wat er rondom de food trucks die de WIDM-kandidaten bestierden gebeurde, dát hadden die Chinezen nou ook weer niet verdiend…

Lees meer: Miljuschka is de keukenprinses van haar eigen fort

Proef je toch niks van… Beelden: AVROTROS

Nederlandse rommel

De opdracht was om zo veel mogelijk ‘gerechten’ uit de Nederlandse keuken te slijten aan Chinees avondmarktpubliek. En dat hebben ze gevoeld, die Chinezen. Dezelfde avond nog, op de wc. De kandidaten, verblind door de Eurotekens in hun ogen, waren namelijk niet van plan een klantvriendelijke of hygiënische operatie te runnen.

(Lees verder onder foto)

Wat is afzetten in het Chinees?

Gegrilde rookworsten, verbrande pannenkoeken, dropjes en stroopwafels: allemaal werden ze door soms wel tien verschillende handen aangeraakt voor ze bij de klant terechtkwamen. Toen duidelijk werd dat de Chinese marktgangers bereid waren te betalen voor deze gastronomische nachtmerrie, gingen de prijzen nog maar eens over de kop.

High on her own supply

Zelfs 24Kitchen-keukenprinses

Service met een lach.

Mobiele versie afsluiten