Nederlandse televisiekijkers zijn boos op Miljuschka Witzenhausen. Nu vraag je je misschien af, wat kan een
tv-kokkin doen om televisiekijkend Nederland op haar dak te krijgen? Nou, de kijkers in kwestie zijn met name bozig om
Miljuschka's tegenstrijdigheid. Want het ene moment omarmt ze haar
curves , zien we talloze #eerlijke posts op Instagram en is ze zelfs te zien in haar eigen
Videoland documentaire #eerlijkefoto. En het volgende moment verschijnt de brunette in een reclame van Weight Watchers.
Miljuschka Witzenhausen in Weight Watchers reclame
En die tegenstrijdigheid valt sommige kijkers niet helemaal lekker. Zo reageerde een van Miljuschka's volgers op Instagram: 'Dus als rolmodel met je #eerlijkefoto ga je een commerciële reclame doen bij Weight Watchers..'.
Miljuschka reageerde en gaf aan de verwarring wel te begrijpen. 'Ik krijg deze vraag vaak', vertelde ze. ''Ik denk dat je je goed moet voelen in jouw lichaam, ongeacht welke maat je hebt.'' Zo vertelde ze zichzelf het fijnst te voelen bij maatje 42 of 44. '' Op het moment dat ik daar buiten val, wordt bewegen minder fijn. Ik snap dat dit tegenstrijdig voelt, maar ik propageer geen minimale maten of gewicht, maar een vol leven met af en toe een pas op de plaats.''.