Foto: Chantal Janzen negeert werkgever met zéér eerlijke foto

Auteur: 

Datum: 

Categorie:

Chantal Janzen heeft een beetje een slechte ochtend. Ze is met een verkeerd been uit bed gestapt en haar gesponsorde koffie helpt voor geen meter.

De knappe blondine is gebruikt haar Instagram kanaal om een merk koffie aan te prijzen. Alleen Chantal heeft daar eigenlijk niet zo heel veel zin in. Ze is dan ook heerlijk ouderwets zichzelf. En Chantal kan een partij eerlijk zijn als het moet. Wel altijd met een stukje humor erbij, maar wel enorm recht voor zijn raap. Ze heeft dan ook geen zin om motiverende reclameteksten te gebruiken. Chantal doet het praatje dus lekker op haar eigen manier. Haar volgers smullen er natuurlijk van, maar of haar werkgever er nu heel erg blij van wordt, dat is natuurlijk maar de vraag.

Lees ook: Video: Radeloze Chantal Janzen geïntimideerd door piepjonge danser

Het ochtendhoofd van Chantal

Op haar eerste foto laat Chantal even zien wat er eigenlijk bij de promotie had moeten staan. Maar in combinatie met haar slaperige en lichtelijk chagrijnige hoofd werkt die tekst toch niet zo lekker. Daarbij had Chantal helemaal geen zin in een voorbedachte marketing tekst. Dan voelt ze zich net een soort spreekpop en dat wil de knappe blondine absoluut niet. Als ze al iets gaat promoten dan doet ze dat lekker op haar eigen manier. En dat laat ze wel blijken in het volgende plaatje wat ze deelt. Gelukkig blijkt het toch om haar eigen merk koffie te gaan, dus Chantal mag doen wat ze zelf wil.

De nieuwe slogan, speciaal door Chantal Janzen bedacht

Even later heeft Chantal al een nieuwe slogan bedacht en die is gelijk stukken leuker en eerlijker. Of die ook net zo goed werkt dat is nog maar de vraag, maar Chantal is er in ieder geval zelf erg blij mee. Ze is zelf niet zo’n ochtendmens en heeft minstens twee bakken koffie nodig om op te starten. Het is dus al een hele uitdaging voor de blonde presentatrice om een koffiemerk aan te prijzen. Dit is dus nog een best goede poging. Misschien had Chantal wat later op de dag de beelden moeten maken, dan was ze tenminste echt wakker geweest, in plaats van de blik die ze hier op zet.

‘Bruisend’ is niet hoe Chantal Janzen zichzelf zou beschrijven

Volgens Chantal haar marketing team zou de koffie zo goed moeten zijn dat je er meteen bruiend van wordt. Maar Chantal zou zichzelf in de ochtend totaal niet omschrijven als bruisend. Zelfs met twee extra sterke en grote bakken koffie in haar mik is Chantal nog steeds niet te genieten. En ze windt er dan ook geen doekjes om. Chantal is liever eerlijk dan dat ze de meeste koffie ooit verkoopt. Maar toch zal deze reclame goed in de smaak vallen bij de fans van Chantal, die waarschijnlijk smakelijk kunnen lachen om de reclame vol zelfspot. Waarschijnlijk zal Chantal dus genoeg goodwill kweken om een flink aantal van haar koffie cups te verkopen. Dan hebben de Instagram foto’s van Chantal toch nog een beetje een mooi effect gehad.

Gerelateerde berichten

Laatste nieuws

Video: Yolanthe Cabau laat álles zien in flinterdun sportbroekje

Yolanthe Cabau staat in Nederland eenzaam aan de top. Niemand komt in de buurt van deze prachtige dame. Dat laat ze maar weer eens zien in een flinterdun sportbroekje. 

Foto: Marly van der Velden deelt vreemde foto van heerlijk jurkje

GTST-actrice Marly van der Velden deelt een foto in een super lekker jurkje op haar Instagram. De reden waarom ze dit jurkje aan heeft is echter heel bijzonder...

Juultje Tieleman maakt foto van zichzelf in nietsverhullende jurk

Juultje Tieleman verwent zichzelf op een lekker etentje. De jurk die de blondine hiervoor heeft uitgekozen, lijkt met een pikant randje ontzettend in de smaak te vallen bij haar volgers..